افزایش دامنه حمایت های مالی و رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان از جامعه مهندسی استان


دانیال قاسمی رئیس سازمان خبرداد: افزایش دامنه حمایت های مالی و رفاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان از جامعه مهندسی استان 

🔹افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی سقف تسهیلات قرض‌الحسنه به اعضای سازمان 

✍️به گزارش روابط عمومی، رئیس سازمان در آستانه روز مهندسی در خصوص اعطای تسهیلات بانکی به اعضای سازمان گفت: با توجه به رویکرد  و مصوبات هیات مدیره  در راستای ارتقا و گسترش خدمات مالی و رفاهی در سطح استان، رایزنی لازم با بانک های عامل انجام و تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی توسط بانک های طرف قرارداد تا ۱۲۰ در صد و از ۲۰۰ میلیون ریال به ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت که این مبلغ بر اساس پایه پروانه اشتغال متفاوت خواهد بود. 

🔹وی افزود: همچنین در خصوص تسهیلات ضروری نیز اقداماتی صورت پذیرفت که بخشی از آن اجرایی و سایر موارد اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس هیات مدیره سازمان اظهار داشت: تمام تلاش ما در هیات مدیره سازمان با همکاری کمیته رفاهی، فرهنگی و ورزشی در جهت خدمت رسانی مطلوب به جامعه مهندسی استان است. وی افزود: با توجه به شرایط کنونی و افزایش نرخ تورم در کشور تمام سعی خود را جهت حمایت ازاعضای سازمان به کار خواهیم بست. 

🔹قاسمی افزود: درراستای شفاف سازی ورعایت عدالت طبق مصوبه هیات مدیره دریافت تسهیلات قرض الحسنه از طریق ثبت نام در وب سایت کمیته رفاهی، فرهنگی و ورزشی سازمان، صورت خواهد گرفت وی درخصوص اولویت ثبت نام گفت: لیست ارسالی به بانک طبق اولویت ثبت نام در وب سایت می باشد که جزئیات آن از طریق این کمیته قبل از پایان سال جاری اعلام خواهد شد. همچنین گزارش تعداد اعضا و مبالغ  دریافتی انواع تسهیلات از طریق پیام رسان های سازمان، به اطلاع اعضا خواهد رسید.

🔹رئیس سازمان بیان داشت: در راستای بهره مندی رفاهی اعضای سازمان تعداد ویلاهای طرف قرارداد پیرو مصوبه هیات مدیره، به  ۴ باب ویلا افزایش یافت که بعد از تجهیز و اقدامات اجرایی جهت بهره مندی اعضای محترم اطلاعات تکمیلی آن هفته آتی اعلام خواهد شد.
رئیس سازمان خاطر نشان کرد: از اولین و معدود استان هایی هستیم که جهت رفاه حال مهندسان و تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از مراجعه حضوری به منظور حفظ سلامت و  صرفه جویی در زمان، خدمات کمیته رفاهی بصورت آن لاین واز طریق پیامک به مهندسان اطلاع رسانی می گردد. 

🔹خاطر نشان می گردد: نحوه ثبت نام  متقاضیان و اولویت دریافت وام به شرح ذیل می باشد:
مهندسان عضو کلیه دفاتر نمایندگی در سطح استان می توانند جهت دریافت تسهیلات به وب سایت خدماتی کمیته رفاهی، فرهنگی و ورزشی به آدرس http://refah-nmsg.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام و دریافت تسهیلات و سایر موارد اقدام نمایند.